Megbízható székhely szolgáltatás az Euro Mini Storage-nál

Sok induló vállalkozás számára jelent nehézséget a székhely kérdése, hiszen ha a tevékenységedhez nincs szükség fizikai térre, miért fizetnél irodát? Kell viszont egy hely, ahová hivatalosan bejelentheted a vállalkozást. Erre kínál megoldást a székhely szolgáltatás, amit az Euro Mini Storage-nál raádásul kedvező feltételekkel vehetsz igénybe!

Mi a gond azzal, ha saját címeden van a vállalkozásod székhelye?

A törvényi előírás alapján a székhely alapvető feltétele, hogy saját tulajdonban legyen, vagy amennyiben bérelt ingatlanról van szó, úgy a tulajdonos hozzájáruljon. Mindkét esetben előfordulhatnak azonban helyzetek, amiért jobban megéri székhely szolgáltatót igénybe venni, mint saját lakcímet használni.

Bérelt ingatlannál nem is bonyolult a forgatókönyv: ha valamilyen oknál fogva a bérleti szerződés megszűnik, és a lakásból távozni kell, úgy plusz kellemetlenséget okoz az is, hogy hova tehető át a vállalkozás székhelye.

Saját ingatlan esetében ez a probléma nem áll fenn, de így is adódhatnak kedvezőtlen helyzetek. Alapvető probléma lehet a céges- és magánszféra összekeveredése, hiszen így akár ügyfeleid is felkereshetnek a saját otthonodban, miután az lesz a vállalkozás hivatalos címe is. Az ingóságok besorolása is adhat némi aggodalomra: mi alapján döntöd el például, hogy a kávéfőző saját vagy céges használatú? A legrosszabb szcenárió pedig abban az esetben következhet be, ha végrehajtásra kerül sor. Ekkor ugyanis a hatóságoknak joguk van bemenni a székhelyre, akár úgy is, ha te nem tartózkodsz ott(hon).

Vedd igénybe székhely szolgáltatásunkat az Euro Mini Storage-nál!

Minden szempontból praktikus megoldás tehát a székhely szolgáltatás, egy iroda bérleti díjával összehasonlítva pedig sokkal költséghatékonyabb is.

Vállalkozásodra szabható szolgáltatásunk további nagy előnye, hogy levesszük az adminisztrációval járó terhet a válladról. Egy vállalkozás indítása körül épp elég teendő van, annyival tudunk segíteni, hogy a székhely bejelentéshez szükséges összes dokumentumról gondoskodunk helyetted.

Céges székhelyedhez postafiókot is igényelhetsz, ahová a hivatalos levelek érkezhetnek. Igény esetén egy évre raktárszobát is biztosítunk, ahol biztonságban tudhatod a céges dokumentációkat, iratokat. Ha pedig később vállalkozásod tevékenységét az e-kereskedelem felé terelnéd, választhatsz nagyobb raktárhelyiséget, ahol a teljes raktárkészletnek helyet találsz.

Kérj egyedi ajánlatot weboldalunkon, és hozd hozzánk vállalkozásod székhelyét!