Euro Mini Storage - Raktár és tárolóbérlésEuro Mini Storage - Raktár és tárolóbérlés
  1. Mit jelent az önkiszolgáló raktározás (self-store)?

Az önkiszolgáló raktározás (selfstore) a világon ma már mindenhol ismert raktározási forma, így természetesen Budapesten is van igény erre szolgáltatásra. A tárolni kívánt értékeit, tárgyait bezárhatja raktárszobájába saját lakatjával, és akkor jöhet – mehet, amikor kíván, vagy éppen szüksége van a tárolt holmikra. Saját tárolójához csak Önnek van kulcsa!
Az Euro Mini Storage raktárai speciális biztonsági rendszerekkel vannak ellátva, tiszták, szárazak és egy személyes, chipes beléptető kártya segítségével a hét bármely napján hozzáférhetők. Szinte bármit raktározhat nálunk, kivéve romlandó, szerves vagy gyúlékony anyagokat.
Az Euro Mini Storage 3 dimenziós, virtuális túráját a következő linken tekintheti meg.

  1. Mikor van lehetőségem hozzáférni a raktározott tárgyaimhoz?

Bármikor: akkor jöhet és mehet, amikor csak akar. Hétfőtől vasárnapig, az év minden napján, még ünnepnapokon is 7:00-től 23:00-ig, de lehetősége van 24 órás hozzáférést is kérni.

  1. Kinek van hozzáférése a raktárszobámhoz?

Saját lakatjához (amit akár otthonról is hozhat, de nálunk is megvásárolhat) csak Önnek van kulcsa!

  1. Hol található az Euro Mini Storage?

Az Euro Mini Storage pontos címe: 1097 Budapest Gyáli út 50. A térképet az alábbi linken tekintheti meg.

  1. Mekkora területre van szükségem?

Javasoljuk, hogy próbálja ki online tárhelybecslőnket, ami segítséget nyújt Önnek a raktárszoba szükséges méretének meghatározásában! Lakása mérete, a szállító jármű mérete, vagy a tárolni kívánt dobozai számának alapján segítünk, hogy mekkora méretű raktár lenne ideális az Ön számára. Ha nem biztos a méretben, jól képzett raktárvezetőink szívesen segítenek a megfelelő méret kiválasztásában.
Online tárhelybecslőnket az alábbi linkre kattintva érheti el

  1. Milyen gyorsan tudok beköltözni?

Akár már az érdeklődés napján be tud költözni (az iroda nyitva tartási idejében) feltéve, ha rendelkezik a megfelelő dokumentumokkal, melyek szükségesek a szerződés megkötéséhez. A kauciót és az első számlát a beköltözés előtt kell kiegyenlítenie.
További információt személyesen, vagy az alábbi linken feltüntetett telefonszámon keresztül kérhet.

  1. Mennyibe kerül az Euro Mini Storage-nál raktározni?

Az ár, amit fizet, a raktárszoba méretétől függ. Célunk mindig az, hogy a lehető legkisebb, de még tökéletesen megfelelő méretet válasszuk Önnek. Szükség szerint szívesen adunk Önnek tanácsot abban, hogy pakolja egymásra dobozait és tárgyait, hogy a teret a leghatékonyabban használja ki.

  1. Miért nincsenek feltüntetve árak a honlapon?

Megbecsülni az Ön számára megfelelő méretű raktárterületet koránt sem olyan egyszerű, mint tűnik. Javasoljuk, hogy vegye fel egyik munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon, mindennemű kötelezettség nélkül, aki további információval tud szolgálni az Ön részére és segít meghatározni az árat a megfelelő méret függvényében.

  1. Vásárolhatok dobozt és csomagolóeszközt az Euro Mini Storage-tól?

A válasz igen: boltunkban a dobozoktól a fóliákig mindent megtalál, amire a problémamentes tároláshoz, sérülésmentes szállításhoz szüksége lehet.
Az alábbi linkre kattintva teljes terméklistánkat megtekintheti.

  1. Hogy juttathatom el raktározni kívánt dolgaimat az Euro Mini Storage raktárába?

Raktározni kívánt tárgyait, bútorait Önnek kell elhoznia hozzánk. Raktárunk parkolóval és nagy területű, fedett rakodó résszel rendelkezik. Kérés esetén kedvező áron a szállítást is vállaljuk, továbbá bérlőinknek ajándékba ingyenes utánfutóbérlést biztosítunk.

  1. Milyen méretű raktárakkal rendelkeznek?

A legkisebb raktárterületek egy köbméter nagyságú szekrények (1m x 1m x 1.2m). Igény szerint 1-es és 29-es típus között minden méretben tudunk raktárszobát biztosítani. A raktárszoba típusa a hozzávetőleges alapterületet jelenti (négyzetméterben), a belmagasság 2,6 méter.

  1. Fűtöttek a raktárak?

Beltéri raktáraink fűtöttek és szellőztetve vannak. A kültéri, úgynevezett drive-up raktárak viszont nem fűtöttek, csupán szellőztetettek.

  1. Milyen belmagasságúak a raktárszobák?

A földszinti raktárak belmagassága 2,8 méter, az első emeleten található tárolóké pedig 2,6 méter.

  1. Milyen biztonsági rendszerrel rendelkeznek?

Raktáraink úgy lettek kialakítva, hogy értékeit a lehető legnagyobb biztonságban tárolhassa. Számos biztonsági rendszer előnyeit élvezheti: egy személyre szabott, chipes belépőkártya segítségével juthat be az épületbe, amely folyamatos, 24 órás CCTV kamerarendszer felügyelete alatt áll. Minden raktárszoba saját riasztó és füstjelző rendszerrel van ellátva. Mindemellett csak Önnek van hozzáférése a raktárához, amely az Ön saját lakatjával van lezárva. A zár egyedi és csak Önnek van hozzá kulcsa.

  1. Mire van szükségem szerződéskötéskor?

Amennyiben magánszemélyként bérel raktárat, abban az esetben a személyi azonosságát igazoló okmányra (személyi igazolvány, útlevél, vagy jogosítvány) és a lakcímkártyájára lesz szüksége.
Céges bérlés esetén a következő dokumentumok szükségesek: cégkivonat, aláírási címpéldány és az aláíró személy személyi igazolványának másolata.

  1. Hogyan fizethetem a bérleti díjat?

Havonta küldünk számlát, amely a következő havi bérleti díjról szól. Amennyiben egyszerre több havi bérleti díjat szeretne rendezni, kérés esetén egyedi fizetési konstrukciót biztosítunk Önnek, hogy ne kelljen minden hónapban külön utalnia a bérleti díjat.

  1. Mit tartalmaz a bérleti díj?

A munkatársunk által ajánlott ár már tartalmaz minden felmerülő havi költséget: a havi bérleti díjat és a szolgáltatói díjat is. A biztosítéki letét (kaució) egy havi, listaáron szereplő bruttó bérleti díjnak felel meg, amely szerződéskötéskor fizetendő és visszautaljuk a raktárbérlés megszűnését, illetve kiköltözést követően. A szolgáltatói díj fedezi a takarítási- és rezsi költségeket, a hókotrás és a folyamatos őrzés díját, valamint az eszközhasználatot, így Önnek nem kell tartania további, rejtett költségektől.

  1. Vannak rendelkezésre álló kézi kocsik, békák, villás targoncák?

Kézi kocsik, targoncák és békák díjmentesen állnak bérlőink rendelkezésére, valamint utánfutót naponta 4 órás időtartamra, ingyenesen használhatnak.

  1. Ajánlanak kedvezményeket is?

A telítettség és igény függvényében különböző speciális kedvezményeket ajánlunk több típusú raktárra is. Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön aktuális akciónkról!

  1. Mit jelent az 1 Forintos akció?

Amennyiben legalább hat naptári hónapig szüksége van a raktárra, abban az esetben jogosult az „1 Forint az első hónapban” akciónkra. Ez az ajánlat a következő feltételek mellett érvényes:
– A raktárak rendelkezésre állása a telítettségtől függ.
– Az ár nem tartalmazza a szolgáltatói díjat, ÁFA-t vagy biztosítást.
– Teljes kaució fizetendő (kiköltözést követően visszautaljuk).
– Minden ajánlatnál a minimális bérleti időszak hat naptári hónap.
– Ajánlatunk csak új ügyfeleinkre vonatkoznak.
– A befizetés szerződéskötéskor történik a teljes, 6 naptári hónapra.
– Ajánlatunk nem összevonható más kedvezményekkel.
– Az Euro Mini Storage fenntartja az akció és bérleti díjak változtatásának jogát.

  1. Mi a minimális raktárbérlési idő?

A minimális bérlési idő 1 naptári hónap. Addig veheti igénybe a szolgáltatásunkat, ameddig csak akarja, nincs maximalizálva a bérleti időszak.

  1. Hogyan fizethetem ki a bérleti díjam?

Készpénzzel, bankkártyával vagy banki átutalással rendezheti számláit.

  1. Milyen hosszú ideig bérelhetem a raktáram?

Nálunk tárolhatja értékeit, ameddig csak akarja, nincs maximalizálva a bérleti időtartam.

  1. Átköltözhetek másik raktárba, ha kisebb vagy nagyobb területre van szükségem?

Bármikor könnyedén átköltözhet egy másik méretű raktárba, amennyiben van rendelkezésre álló szabad raktár a kívánt méretben.

  1. Hogyan mondhatom fel a bérleti szerződést?

Minden bérleti szerződés határozatlan időre szól, ezért a szerződés megszüntetéséhez a felmondó nyilatkozatát a bérleti időszakot záró hónap utolsó napja előtt 15 nappal el kell juttatnia hozzánk. A nyilatkozatot aláírva elküldheti faxon, postán vagy e-mailen.

  1. Hogyan kell visszaadnom a raktárt?

A szerződés utolsó napján át kell adni a raktárszobát ugyanolyan állapotban, ahogy azt átvette. Az Euro Mini Storage munkatársa ezt leellenőrzi, és ha mindent rendben talál, akkor aláírják a raktárátadási nyilatkozatot.

  1. Hogyan kapom vissza a befizetett biztosítéki letétem (kaució)?

A biztosítéki letétet visszautaljuk a szerződés bontását követően. A kaució összegét a szerződés záró napját követő két hétben utaljuk a bankszámlájára, amennyiben sértetlenül adta vissza a raktárt, vagy nincs kifizetetlen számlája.

  1. Van valaki a raktárban, akivel beszélhetek, ha bármilyen problémám adódna?

A hét minden napján tud segítséget kérni szakavatott munkatársunktól a recepció nyitva tartása alatt. Amennyiben akkor szorul segítségre, amikor a recepció már bezárt, használja a segélyhívókat a bejáratnál, a garázstérben vagy a kijáratnál, amin keresztül kapcsolatba léphet munkatársunkkal, aki segít megoldani a problémáját.

  1. Mi az iroda nyitva tartása?

Hétfőtől péntekig 09:00 – 18:00
Szombaton 10:00 – 14:00
Vasárnap ZÁRVA